//הליכים משפטיים בארה"ב
הליכים משפטיים בארה"ב 2018-11-04T00:12:54+00:00

הליכים משפטיים בארצות הברית; אכיפת פסקי דין זרים בניו יורק

לא פעם מוצא עצמו אדם נזקק לניהול הליכים משפטיים – בבית המשפט או מחוצה לו – בארצות הברית. הקשיים לא מבוטלים: שפה, מרחק, כללים וחוקים שונים, קושי באיתור עורך דין מקומי, קשיים בתקשורת עם עורך הדין המקומי וכיו"ב.

עורך דין אדי מאירי מעניק ייעוץ, סיוע וליווי משפטי ללקוחות ישראלים הנזקקים להליכים משפטיים בארצות הברית, לא פעם בסיוע עמיתים מקומיים בארצות הברית. עורך דין אדי מאירי מלווה את הלקוח בכל האספקטים של הטיפול בתיק תוך קיום קשר ותיאום עם עורכי הדין המקומיים (מקום שהדבר נדרש) ובמטרה לשמור על זכויות הלקוח תוך ניטרול מירבי של המרחק הגיאוגרפי, הלשוני והתרבותי.

ההליכים כוללים תביעות (כתובעים וכנתבעים גם יחד), הוצאה לפועל של פסקי דין ישראליים בארצות הברית וייעוץ כללי.

במקרה של אכיפה של פסקי דין ישראליים בארצות הברית לרוב החייב ינסה לסכל את המהלך על ידי העלאת טענות שונות, שמטרתן אחת: ניהול המשפט מחדש במדינה החדשה, מתוך תקווה, שהפעם התוצאה תהיה לטובתו. ייתכן לא פעם, שניהול המשפט מחדש גם יביא לתוצאה הפוכה, משום שהדין בשתי המדינות שונה. לזוכה אסור להרשות זאת, והחוק גם לא אמור לאפשר מהלך דברים שכזה. המשפט כבר התנהל, ואין לנהלו מחדש.

מנגד ישנם מצבים, שבהם פסק הדין במדינה המקורית אכן ניתן שלא בצדק – מהותי או פרוצדוראלי. לא פעם הצליח התובע במדינה המקורית לחמוק מדרישות חוקיות להשגת פסק דין, לרוב תוך ניצול היעדרו של הנתבע מן המדינה והשגת יתרונות דיוניים ומהותיים נגדו, מבלי שבית המשפט במדינה המקורית הקפיד על הדרישות כראוי. כעת, משיבוא התובע לממש זכייתו, יש לעמוד מול הדרישה ולהוכיח, שפסק הדין ניתן שלא כדין.

עו"ד אדי מאירי, בהכירו את דיני שתי המדינות, מכיר את ההליכים ויודע לסייע ללקוחות הזקוקים לכך, אם בתביעות לאכיפת פסק דין, ואם בהתנגדויות לבקשות כאלה. השירות ניתן תוך שימת האינטרסים שלך, הלקוח או הלקוחה, בראש, וניהול מאבק חסר פשרות בבית המשפט על מנת לוודא, שזכויות הקבועות בפסק דין תמומשנה, ומנגד הגנה על נתבע, אשר נגדו התקבל פסק דין תוך ניצול לרעה של ההליכים במדינה הזרה.

שינוי גודל גופנים