//אסמכתאות מהדין האמריקני לכתבי טענות בישראל
אסמכתאות מהדין האמריקני לכתבי טענות בישראל 2018-11-04T10:09:15+00:00

אסמכתאות מהדין האמריקני לכתבי טענות בישראל

כאשר מגיע לבית המשפט תיק גדול בהיקפו הכספי או ייחודי, כזה המעלה שאלה עקרונית, או שבו מנסה הלקוח לנגח הלכה מושרשת היטב בנסיון להפוך אותה, אחד האמצעים המתבקשים הוא הצגה של דין זר בפני בית המשפט, ובפרט הדין האמריקני. אין להשוות כתב טענות, טוב ככל שיהיה, המבוסס על הדין הישראלי בלבד, לכתב טענות המביא – מלבד הטיעונים המעוגנים בדין הישראלי – אסמכתאות מן הדין האמריקני, ובכלל זה חקיקה ופסיקה רלוונטיות.

לאחר שנים רבות בהן מעניק עו"ד אדי מאירי חוות דעת בתחומים רבים ומגוונים, הבין שעמיתיו זקוקים לא פעם לשירות של "עיבוי" טענותיהם בבית המשפט בישראל באסמכתאות מן הדין האמריקני. כיון שעו"ד אדי מאירי מוסמך בישראל ובניו יורק והוא עצמו עוסק בליטיגציה, השיח בינו לבין עורך הדין המייצג בתיק אינו רק של מחקר משפטי, אלא מאפשר לעו"ד אדי מאירי לסייע לעמיתיו בהיקף רחב בהרבה (בכפוף כמובן לדרישותיהם).

השירות הוא שירות יוקרתי המאפשר לעורך הדין המייצג לטעון בפני בית המשפט ברמה אחרת, מקצועית ומהוקצעת יותר, כזו שתשאיר על בית המשפט רושם מיוחד ותכריח את בית המשפט ואת היריב להתמודד עם רובד טיעונים נוסף הנושא משקל סגולי גבוה.

 

שינוי גודל גופנים